Опитування

Ваша позиція щодо проведення в Україні адміністративно-територіальної реформи

Повністю підтримую - 25%
Підтримую - 36.5%
Не підтримую зовсім - 19.2%
Не знайомий з такими планами - 17.3%

Всього голосів:: 52
Голосування за цим опитуванням закінчилося в: листопада 30, 2015

ТИСМЕНИЦЬКА  МІСЬКА  РАДА

Р І Ш Е Н Н Я 

ХLІ  сесія VІ скликання

від 16 березня 2015 року

м. Тисмениця

Про затвердження ПДП 
на будівництво автобусної зупинки 
з торговим павільйоном по вул. К.Левицького

Розглянувши проект детального планування будівництва автобусної зупинки в м.Тисмениця, вул. К.Левицького, керуючись ст. 12 Земельного Кодексу, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», сесія міської  ради

в и р і ш и л а: 

1. Затвердити план детального планування автобусної зупинки з торговим павільйоном в м. Тисмениця, вул. К.Левицького.

2. Доручити міському голові Дарчину Б.С. погодити проекти детального планування будівництва автобусної зупинки з торговим павільйоном в м. Тисмениця по вул. К.Левицького.

Міський голова                               Богдан Дарчин

ТИСМЕНИЦЬКА  МІСЬКА  РАДА

Р І Ш Е Н Н Я 

ХLІ  сесія VІ скликання

від 16 березня 2015 року

м. Тисмениця

Про затвердження протоколу 
засідання бюджетної комісії

У відповідності до Бюджетного кодексу України і доповнень до нього та ЗУ «Про Державний бюджет України на 2014 р.» та розглянувши протоколи засідання бюджетної комісії,  міська  рада  

в и р і ш и л а :

1. Затвердити протокол засідання бюджетної комісії №1-4 від 23.02.2015р.

2. Затвердити розпорядження  № 4 від 23.02.2015р. про внесення змін до міського бюджету.

3. Контроль за виконання даного рішення покласти на планово - бюджетну комісію.

Міський голова                                                                             Богдан  Дарчин

 

ТИСМЕНИЦЬКА  МІСЬКА  РАДА

Р І Ш Е Н Н Я 

ХLІ  сесія VІ скликання

від 16 березня 2015 року

м. Тисмениця

Про направлення залишку коштів 
загального фонду міського бюджету

У відповідності до Бюджетного Кодексу України та доповнень до нього та ЗУ «Про Державний бюджет України на 2015 р.», міська рада:

в и р і ш и л а:

1. Направити вільний залишок бюджетних коштів, який утворився на рахунку загального фонду міського бюджету станом на 1 січня 2015 року в сумі 487155,59 грн. на збільшення видатків загального фонду міського бюджету в сумі  54831,89 грн.  та спеціального фонду в сумі  140000 грн., а саме:

1.1. КФК 100203 «Благоустрій міста» КЕКВ 2610-54831,89 грн. в сумі (посадка саджанців тису);

2. Встановити дефіциту спеціального фонду міського бюджету, джерелом покриття якого визначити надходження коштів загального фонду до бюджету розвитку (спеціального фонду) у сумі 140000 грн. 

3. Збільшити видатки спеціального фонду міського бюджету на суму 140000 грн. по КФК 150101 «Капітальні вкладення» -140000 грн.

-КЕКВ 3132 - 100000 грн. (капітальний  ремонт пам’ятника «Борцям за волю України, зі встановленням пам’ятного знаку «Слава Героям Небесної Сотні);

-КЕКВ 3132 - 40000 грн. (капітальний ремонт тротуару по  вул..Шевченка).

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету.

Міський голова                                                                             Богдан Дарчин

 

ТИСМЕНИЦЬКА  МІСЬКА  РАДА

Р І Ш Е Н Н Я 

ХLІ  сесія VІ скликання

від 16 березня 2015 року

м. Тисмениця

Про направлення залишку коштів 
спеціального фонду міського бюджету

У відповідності до Бюджетного Кодексу України та доповнень до нього та   ЗУ «Про Державний бюджет України на 2015 р.», міська рада:

в и р і ш и л а:

1.Направити залишок коштів спеціального фонду (бюджету розвитку), що утворився станом на 01.01.2015 року від надходження єдиного податку юридичних осіб та єдиного податку фізичних  осіб  в сумі  1144535,05 грн.  на збільшення видатків спеціального фонду (бюджету розвитку) 829870,65грн.:

1.1 КФК 150101 «Капітальні вкладення» КЕКВ 3132 «капітальний ремонт інших об’єктів»  в сумі 829870,65 грн., а саме на:

-Капітальний ремонт водопровідних та каналізаційних мереж м.Тисмениця в сумі 250000 грн.;

-Капітальний ремонт  тротуарів по вул.К.Левицького -71638 грн. (борг вик.роб.- 56,0 тис.грн., технагляд-3,5тис.грн., матеріали-12,2тис.грн.);

-Капітальний ремонт МЦ культури та дозвілля «Відродження» (балкон)- 65000 грн.;

-Капітальний ремонт мережі ПЛ-0,4 кВ та зовнішнього освітлення на Пл.Ринок - 34500 грн.;

-Капітальний ремонт тротуару та ливневої каналізації по вул.Шевченка – 208732,65 грн., 

-Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Франка-200000 грн.

2. Контроль  за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету.

Міський голова                                                                             Богдан Дарчин

 

ТИСМЕНИЦЬКА  МІСЬКА  РАДА

Р І Ш Е Н Н Я 

ХLІ  сесія VІ скликання

від 16 березня 2015 року

м. Тисмениця

Про направлення залишку коштів 
спеціального фонду міського бюджету

У відповідності до Бюджетного Кодексу України та доповнень до нього та   ЗУ «Про Державний бюджет України на 2015 р.»,  міська рада:

в и р і ш и л а:

1. Направити залишок коштів спеціального фонду, що утворився станом на 01.01.2015 року від надходження першої реєстрації транспортних засобів в сумі 445105,69 грн. на збільшення видатків спеціального фонду в сумі 99000 грн., а саме:

1.1 по КФК 170703 «Видатки на фінансування робіт пов’язаних з будівництвом., реконст. ремонтом і утримання автомобільних доріг» 

по КЕКВ 2240 «оплата послуг (крім комунальних)» – 99000 грн.;(вул.Січинського-50000грн., Пл.Ринок-29000 грн.вул.Пшениківська-20000 грн.).

2.Контроль  за виконанням даного  рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету.

Міський  голова                                                                              Богдан Дарчин

 

ТИСМЕНИЦЬКА  МІСЬКА  РАДА

Р І Ш Е Н Н Я 

ХLІ  сесія VІ скликання

від 16 березня 2015 року

м. Тисмениця

Про передачу в оренду
нерухомого майна комунальної власності 
територіальної громади м.Тисмениця

У зв’язку із внесеними змінами до Бюджетного та Податкового кодексів України, розглянувши звернення Тисменицької районної державної адміністрації від 15.01.2015 року за №7/01-038/274, керуючись ст.ст.26,60, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та на виконання рішення Тисменицької районної ради від 12.01.2015 року «Про районний бюджет на 2015 рік» для створення сприятливих умов розвитку культури в Тисменицькому районі, сесія міської  ради

 в и р і ш и л а:

1.Укласти з відділом культури Тисменицької районної державної адміністрації договори оренди нерухомого майна на приміщення клубного закладу «Слобода», яке знаходиться за адресою вул. Слобода,4 м. Тисмениця, заг. площею 110 м., приміщення міського центру культури та дозвілля «Відродження» вул..Галицька, 32, а саме кінотеатр, вестибюль, приміщення каси (1 поверх), та  приміщення кіноапаратної  (2 поверх), загальною площею 432 кв.м..

2.Уповноважити міського голову Б. Дарчина на підписання з відділом культури Тисменицької районної державної адміністрації договорів оренди майна, що належить до комунальної власності територіальної громади м.Тисмениця на строк до 31.12.2015 р. 

3. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови О. Шкрумиду та депутатську комісію з питань медицини, освіти і культури (А. Луговацька).

Міський голова                                                                  Богдан Дарчин

ТИСМЕНИЦЬКА  МІСЬКА  РАДА

Р І Ш Е Н Н Я 

ХLІ  сесія VІ скликання

від 16 березня 2015 року

м. Тисмениця

Про комплексну програму
профілактики злочинності

З метою  забезпечення ефективної реалізації державної політики у сфері профілактики правопорушень та злочинності шляхом розроблення та здійснення комплексу заходів, спрямованих на усунення причин та умов вчинення протиправних діянь, налагодження дієвої співпраці правоохоронних органів та місцевих органів виконавчої влади у цій сфері, міська рада:

                                         в и р і ш и л а:

1.Затвердити міську комплексну програму профілактики злочинності та вдосконалення системи захисту конституційних прав і свобод громадян у місті Тисмениця.

2.Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови Шкрумиду  О.Р. та планово – бюджетну комісію міської ради.

Міський голова                                                            Богдан  Дарчин

                                                ЗАТВЕРДЖЕНО

РІШЕННЯМ СЕСІЇ  МІСЬКОЇ РАДИ

               від „16” березня 2015 р.

Комплексна програма
профілактики злочинності та вдосконалення системи
захисту конституційних прав і свобод громадян
у місті Тисмениця 

РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Комплексну програму профілактики злочинності та вдосконалення системи захисту конституційних прав і свобод громадян у місті Тисмениця Івано-Франківської області  на 2015-2016  роки розроблено відповідно до Законів України "Про засади запобігання і протидії корупції", "Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону", "Про боротьбу з тероризмом", Указів Президента України від 6 лютого  2003 року №84 "Про невідкладні додаткові заходи щодо посилення боротьби з організованою злочинністю і корупцією", від 19 липня 2005 року №1119/2005 "Про заходи щодо забезпечення особистої безпеки громадян та протидії злочинності", від 27 жовтня 2009 року № 870/2009 "Про рішення Ради  національної безпеки і оборони України від 11 вересня 2009 року "Про стан злочинності у державі та координацію діяльності органів державної влади у протидії злочинним проявам та корупції», від 12 січня 2004 року №27/2004 "Про додаткові заходи щодо поліпшення діяльності служби дільничних інспекторів міліції", від 18 лютого 2002 року №143/2002 "Про заходи щодо дальшого зміцнення правопорядку, охорони прав і свобод громадян", розпоряджень Кабінету Міністрів України від 21 липня 2010 року №1478 "Про затвердження плану заходів щодо активізації участі громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону, громадських помічників дільничних інспекторів міліції в сільській місцевості в забезпеченні правопорядку", від 20 червня 2007 року №453-р "Деякі питання взаємодії місцевих держадміністрацій та правоохоронних органів", від  29 вересня 2010 року №1911-р "Про схвалення Концепції Державної програми профілактики правопорушень на період до 2015 року".

Україна впевнено прямує шляхом демократизації та зміцнення конституційних засад, органи внутрішніх справ повинні виступати гарантом соціального комфорту громадян через забезпечення їхньої безпеки – як власної, так і безпеки законної ділової активності. Стан правопорядку в Україні впливає на її соціально-економічний розвиток.

Забезпечення правопорядку здійснюється шляхом виявлення винних у вчиненні протиправних дій осіб та притягнення їх до передбаченої законом відповідальності, а також запровадження форм і методів профілактики правопорушень з метою усунення причин та запобігання виникненню умов, що сприяють їх вчиненню. 

В основу реалізації Програми покладено принцип об’єднання зусиль місцевих органів державної влади, органів місцевого самоврядування, правоохоронних органів та громадськості для забезпечення охорони громадського порядку та профілактики злочинності. 

Ця Програма спрямована на забезпечення ефективності здійснення узгоджених заходів щодо профілактики правопорушень та усунення причин, які зумовили вчинення протиправних дій, що є важливою складовою процесу забезпечення громадського порядку та боротьби зі злочинністю на території району.

Реалізація поставлених перед правоохоронними органами завдань можлива лише за умови тісного, ділового, ефективного співробітництва з представниками влади, органами місцевого самоврядування району, у тому числі з депутатським корпусом районної, селищної та сільських рад у питаннях забезпечення належної профілактики правопорушень, правового та соціального захисту громадян України. 

РОЗДІЛ 2. МЕТА І ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ

Метою Програми є:

забезпечення ефективної реалізації державної політики у сфері профілактики правопорушень та злочинності шляхом розроблення та здійснення комплексу заходів, спрямованих на усунення причин та умов вчинення протиправних діянь, налагодження дієвої співпраці правоохоронних органів та місцевих органів виконавчої влади у цій сфері;   

визначення оптимального варіанта розв'язання проблеми на основі порівняльного аналізу можливих варіантів;

удосконалення методів роботи з їх профілактики, забезпечення захисту конституційних прав та свобод людини на основі чітко визначених пріоритетів, створення умов для проведення ефективної правової та виховної роботи серед населення, поступове нарощування зусиль у цій справі правоохоронних органів, місцевих органів виконавчої влади та громадськості. 

Заходи щодо запобігання вчиненню правопорушень можуть здійснюватися відповідними органами виконавчої влади у межах повноважень, визначених чинним законодавством. Однак такий підхід не забезпечує комплексного розв'язання проблеми. Необхідна ефективна  підтримка місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та населення в діяльності органів внутрішніх справ, яка спрямована на охорону громадського порядку і профілактику злочинності.

Оптимальним варіантом є затвердження і виконання Комплексної програми профілактики злочинності та вдосконалення системи захисту конституційних прав і свобод громадян у місті Тисмениця Івано-Франківської області    та об'єднання зусиль правоохоронних органів і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування для здійснення визначених нею заходів.  

Основними завданнями Програми є: 

координація зусиль місцевих органів виконавчої влади і місцевого самоврядування, правоохоронних, контролюючих та інших установ з профілактики правопорушень, забезпечення активної наступальної протидії злочинності та проявам корупції із залученням до цього процесу широкого кола громадськості; 

комплексне вивчення і розв’язання проблем, пов’язаних з протидією злочинним проявам проти особи, у першу чергу насильницького характеру, забезпечення належного стану правового та соціального захисту громадян;

запровадження сучасних форм і методів профілактики, розроблення інформаційно-пропагандистських та культурно-виховних програм з питань профілактики правопорушень з метою усунення причин та запобігання виникненню умов, що сприяють їх вчиненню, підвищення рівня правової освіти населення та правового виховання молоді;

викриття та припинення діяльності організованих злочинних угруповань, пов’язаної з наркобізнесом, торгівлею людьми, контрабандою, легалізацією незаконно одержаних прибутків;

запобігання вчиненню злочинів, пов’язаних з торгівлею людьми, виявлення та притягнення до кримінальної відповідальності осіб, причетних до їх вчинення;

удосконалення роботи із соціальної адаптації осіб, звільнених з місць позбавлення волі;

організація ефективної діяльності закладів соціальної реабілітації та захисту населення;

інформаційно-аналітичне, матеріально-технічне та кадрове забезпечення профілактичної діяльності;удосконалення системи державного контролю за станом роботи із запобігання хабарництву і корупції, іншим зловживанням посадових і службових осіб та своєчасного їх виявлення;

виявлення та усунення причин і умов, які породжують тероризм, визначення правових та організаційних основ боротьби із цим небезпечним явищем.

РОЗДІЛ 3. ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОГРАМИ 

Фінансування заходів Програми передбачається здійснювати за рахунок коштів міського бюджету у межах можливостей його дохідної частини, виходячи з конкретних завдань, а також за рахунок інших джерел, не заборонених чинним законодавством.

РОЗДІЛ 4. ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ 

Виконання Програми надасть змогу: 

створити систему профілактики правопорушень, спрямовану на соціальну адаптацію осіб, звільнених з місць позбавлення волі;

активізувати діяльність органів виконавчої влади, пов’язану з профілактикою правопорушень, удосконалити механізм координації роботи із залучення до цього процесу широкого кола громадськості;

підвищити рівень правової освіти населення та правового виховання молоді шляхом запровадження сучасних форм і методів профілактики, розроблення інформаційно-пропагандистських та культурно-виховних програм;

удосконалити роботу з виявлення порушень, пов’язаних з розкраданням, або нецільовим використанням коштів державного бюджету, незаконним використанням авторських прав і випуском контрафактної продукції, корупцією серед державних службовців та інших посадових і службових осіб;

підвищити оперативність реагування на вчинені правопорушення та їх виявлення шляхом удосконалення технічних засобів контролю за ситуацією у громадських місцях, створення відповідних систем накопичення та обміну інформацією між центральними органами виконавчої влади;

стабілізувати криміногенну ситуацію у місті шляхом запобігання криміналізації населення;

посилити захист життя і прав осіб, які наражаються на небезпеку внаслідок терористичної діяльності.