Опитування

Ваша позиція щодо проведення в Україні адміністративно-територіальної реформи

Повністю підтримую - 25%
Підтримую - 36.5%
Не підтримую зовсім - 19.2%
Не знайомий з такими планами - 17.3%

Всього голосів:: 52
Голосування за цим опитуванням закінчилося в: листопада 30, 2015

ТИСМЕНИЦЬКА  МІСЬКА  РАДА

Р І Ш Е Н Н Я 

позачергова  ХLV сесія VІ скликання

02  вересня  2015 року

м. Тисмениця

Про право підпису

фінансово-господарских документів

Розглянувши звернення міського голови Дарчина Б.С.,  на час його відсутності,  та у зв’язку із значним об’ємом господарських робіт, керуючись  Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», сесія міської ради

в и р і ш и л а:

1. Надати право підпису фінансово-господарських документів першому заступнику міського голови, депутату міської ради - Шкрумиді Олегу Романовичу.

Секретар міської ради                                                               Ірина  Мельник

ТИСМЕНИЦЬКА  МІСЬКА  РАДА

Р І Ш Е Н Н Я 

позачергова  ХLІV сесія VІ скликання

10  липня  2015 року

м.Тисмениця

Про  надання  згоди  на  добровільне 

об’єднання територіальних громад 

Відповідно до частини 1 статті 6 Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад», розглянувши ініціативу щодо об’єднання міського голови, результати  громадських обговорень,  cесія міської   ради

в и р і ш и л а:

1. Дати згоду на добровільне об’єднання територіальних громад міста Тисмениця, села Пшеничники, села Погоня Пшеничниківської сільської ради, села Хом'яківка, села Чорнолізці, села Вільшаниця, села Клубівці, села Милування, села Рошнів, села Стриганці, села Довге, села Старі Кривотули, села Красилівка Старокривотульської сільської ради, села Нові Кривотули, села Терновиці Новокривотульської сільської ради, села Слобідка, села Марківці, села Одаї Марковецької сільської ради, села Братківці, села Липівка, села Нова Липівка, села Студинець Липівської сільської ради, села Колодіївка, села Добровляни, села Підпечери, села Підлужжя  в Тисменицьку територіальну громаду з центром у місті Тисмениця.

2. Міському голові звернутися до рад: села Пшеничники, села Погоня Пшеничниківської сільської ради, села Хом'яківка, села Чорнолізці, села Вільшаниця, села Клубівці, села Милування, села Рошнів, села Стриганці, села Довге, села Старі Кривотули, села Красилівка Старокривотульської сільської ради, села Нові Кривотули, села Терновиці Новокривотульської сільської ради, села Слобідка, села Марківці, села Одаї Марковецької сільської ради, села Братківці, села Липівка, села Нова Липівка, села Студинець Липівської сільської ради, села Колодіївка, села Добровляни, села Підпечери, села Підлужжя  з пропозицією про добровільне об’єднання територіальних громад в Тисменицьку територіальну громаду з центром у місті Тисмениця.

3. Делегувати першого заступника міського голови Олега Шкрумиду до складу робочої групи з підготовки проектів рішень щодо добровільного об’єднання територіальних громад.

Міський голова                                                                        Богдан Дарчин

 

ТИСМЕНИЦЬКА  МІСЬКА  РАДА

Р І Ш Е Н Н Я 

позачергова  ХLІV сесія VІ скликання

10  липня  2015 року

м. Тисмениця

«Про внесення змін 

до міського бюджету на 2015 р.»

У відповідності до Бюджетного кодексу України та доповнень до нього  і  ЗУ «Про Державний бюджет України на 2015 р.»,  врахувавши, що при плані 6 місяців загального фонду міського бюджету 1536038 грн.  надійшло коштів в сумі 3933062 грн., тобто 256 відсотків на підставі висновку Фінансового Управління Тисменицької РДА, сесія міської ради 

в и р і ш и л а:

1. Збільшити дохідну частину загального фонду міського бюджету в сумі 2330000 грн. 

- по коду 14040000 «Акцизний податок з вироблених в Україні під  акцизних товарів ( продукції)» в сумі 504596 грн.;

- по коду по коду 18010600 «Орендна плата з юридичних осіб» в сумі  146653 грн.;

- по коду 18010900 «Орендна плата з фізичних осіб » в сумі 89911 грн.;

- по коду 18050300 «Єдиний податок з юридичних осіб» в сумі 71791 грн.;

- по коду 18050400 «Єдиний податок з фізичних  осіб» в сумі  549475 грн.;

- по коду 22012500 «Плата за надання інших адміністративних послуг» в сумі 423929 грн.;

- по коду 22090400 «Державне мито» в сумі 543645 грн.

2. Відповідно до п.1 збільшити видаткову частину міського бюджету в сумі  2330000 грн., а саме: загальний фонд - 510500 грн. 

- КФК 100203 «Благоустрій міста» - 240000 грн.

КЕКВ 2240 «інші послуги, крім комунальних» - 120000 грн.

Поточний ремонт вуличного освітлення – а саме: вул.Тисова, вул.Лепкого, Набережна, Островського, Довженка, Липова, Височана, Шевченка, Курбаса, Колійова,  Рибацька, Зелена, Пшениківська, К.Левицького, вул. Грушевського, Поповича, міське Озеро, Н.Солдата);

- КЕКВ 2210 в сумі 30000 грн. (піщано-гравійна суміш по вул.Мазепи, Горбаля, Н.Солдата);

- КЕКВ 2610 в сумі 60000 грн. Встановлення та придбання вуличних вказівників;

-  КЕКВ 2610 в сумі 30000 грн.(фінансування КП «Комунальник-Т»;

- КФК 010116 «Органи місцевого самоврядування» -  175500 грн.

 КЕКВ 2111 «заробітна плата» – 70000 грн. (індексація заробітної плати); КЕКВ 2120  «нарахування на оплату праці» – 40000 грн. (нарахування на індексацію та листки непрацездатності);

КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» – 10000 грн. (канцтовари, марки, запасні частини до автомобіля);

КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» виготовлення герба  (фасад  адмінбудинку ) - 5500 грн. 

КЕКВ 2274 «Оплата природного газу» -50000 грн. 

- КФК 250380 «Інші субвенції » КЕКВ 2620 в сумі 95000 грн.

60000 грн. – для Тисменицької СЗОШ (придбання ламінату);

35000 грн. – для ДНЗ «Сонечко» м. Тисмениця (оплата природного газу);

3. Встановити профіцит та дефіцит міського бюджету, джерелом покриття якого визначити надходження коштів загального фонду до бюджету розвитку (спеціального фонду) у сумі 1819500 грн. та відповідно збільшити видатки спеціального фонду в сумі  1819500 грн.

- КФК 150101 «Капітальні вкладення» КЕКВ 3122 – 240000 грн.

1)Проектно- кошторисна  документація по будівництву каналізації в м.Тисмениця -100000 грн. 

2)Проектно – кошторисна документація по будівництву водопровідних мереж по вул. Січинського  - 20000 грн.

3)Проектно - кошторисна  документація по будівництву водопроводу по вул. Федьковича – 20000 грн.

4)Капітальне будівництво водопроводу по вул. Б.Хмельницького - 100000 грн.

- КФК 150101  «Капітальні вкладення» КЕКВ 3132 -  1579500 грн.

1) Капітальний ремонт вуличного освітлення – 190000 грн. 

(вул.Тисова, вул.Лепкого, Набережна, Островського, Довженка, Липова, Височана, Шевченка, Курбаса, Колійова,  Рибацька, Зелена, Пшениківська,  К.Левицького , вул..Грушевського, Поповича, міське озеро, Н.Солдата).

2) Капітальний ремонт міського озера (пішохідна доріжка)  - 397000 грн.

3) Капітальний ремонт стадіону «Хутровик» (встановлення спортивного майданчика)-  980000  грн. (КФК 150101, КЕКВ 3132).

4) Технагляд  виконаних робіт по балкону кінотеатру - 2000 грн. 

5) Капітальний ремонт пам’ятника (небесна сотня) освітлення та ремонт фасаду -10500 грн. 

6) Капітальний ремонт МЦ культури та дозвілля «Відродження» (технічний нагляд) – 2000 грн.

4. Внести зміни у кошторис видатків спеціального фонду:

По КФК 150101 «Капітальні вкладення» КЕКВ 3132 зменшити план видатків в сумі 50000 грн. відповідно збільшити план видатків по КЕКВ 3122 в сумі 50000 грн.

(«капітальний ремонт водопроводу по вул.Січинського» замінити на «будівництво водопроводу  по вул. Січинського в сумі 50000 грн.)

5. Внести зміни у кошторис видатків загального фонду по  КФК 130110 «Фінансова підтримка спортивних споруд»:

1) по КЕКВ 2111 зменшити план видатків в сумі 7800 грн. (економія фонду заробітної плати);

2) по КЕКВ 2120 зменшити план видатків в сумі 2820 грн. (економія фонду заробітної плати);

3) Встановити профіцит та дефіцит міського бюджету, джерелом покриття якого визначити надходження коштів загального фонду до бюджету розвитку (спеціального фонду) у сумі 10620 грн.

4) Збільшити план видатків спеціального фонду в сумі 10620 грн. по КФК 130110 «Фінансова підтримка спортивних споруд» по КЕКВ 3110 (придбання косарки).

6. Головному бухгалтеру провести відповідні зміни у кошторисних  призначення.

7. Контроль за виконання даного рішення покласти на планово-бюджетну  комісію.

Міський      голова                                                               Богдан     Дарчин